Your very first French-speaking forum on the beautiful Canadian singer Justin Drew Bieber! Ton tout premier forum Francophone sur le beau chanteur canadien Justin Drew Bieber!
Il faudrait remettre le réglement en anglais, en dessous, ou quelque chose comme ça, vu que l'on peut tomber sur des membres provenant d'autre part que des pays francophones ..
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
«There were days when i was just broken...there were nights were i was just doubting myself...but you kept my heart from falling. #BELIEVE.»
Swag → Swaggie → Swaggy ∞ This Kid → JustinB. ♥
fleurius Admin
Messages: 1591 Date d'inscription: 05/03/2011 Age: 14 Localisation: Sur la planète !!
Je voulais une vie remplie d'étoiles mais c'est une étoile qui a remplie ma vie... Selena ♥♥ Il y a des gens qui, en quelques phrases, trouvent les mots juste pour vous redonner l'envie d'avancer, et qui, en quelques mots vous mettent le sourire aux lèvres, les yeux brillants ... et ben moi cette personne c'est Selena! ♥♥
U Smile, I Smile .... U Cry , I Cry .... ♥
Jelena ♥
Believe JustinFan
Messages: 1080 Date d'inscription: 11/08/2011 Age: 16 Localisation: Somewhere
To read, to sign and to be respected : - read and Sign these Rules - Don't come only to advertise - No Pub in Signatures, there is a special Topic for it. - No Pub about the other forums on Justin - No pub before 50 messages - No pub by private messages - No Signature or pictureq too big. - Come regularly. - Don't create several times the same subject - Respect the other members - No insult, of Vulgarity - No SMS language - Be careful on your spelling mistakes! - The code for the presentation is : Welcome in the Of Justin Family!
> Bon, j'ai fait ca avec Reverso pour ne pas faire trop de fautes, mais réverso en fait pleins donc c'est PROBABLEMENT PAS parfait. xd
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
«There were days when i was just broken...there were nights were i was just doubting myself...but you kept my heart from falling. #BELIEVE.»
Swag → Swaggie → Swaggy ∞ This Kid → JustinB. ♥
fleurius Admin
Messages: 1591 Date d'inscription: 05/03/2011 Age: 14 Localisation: Sur la planète !!
Je voulais une vie remplie d'étoiles mais c'est une étoile qui a remplie ma vie... Selena ♥♥ Il y a des gens qui, en quelques phrases, trouvent les mots juste pour vous redonner l'envie d'avancer, et qui, en quelques mots vous mettent le sourire aux lèvres, les yeux brillants ... et ben moi cette personne c'est Selena! ♥♥
U Smile, I Smile .... U Cry , I Cry .... ♥
Jelena ♥
Believe JustinFan
Messages: 1080 Date d'inscription: 11/08/2011 Age: 16 Localisation: Somewhere